tesla sucks alle e wagens zijn slecht vh klimaat.!
Dit is een CAT994A.
Het verbrandt zo'n 1000 liter brandstof in 12 uur, beweegt ongeveer 250 ton vuil om materialen te verwijderen die nodig zijn om EEN Tesla-batterij te maken.
Om elke batterij te maken, moet je het volgende verwerken:
- 12 ton lithium seal
- 15 ton erts voor kobalt
- 3 ton erts voor nikkel,
- 12 ton erts voor koper
En 250 ton korst verschuiven.
Voor slechts - één - batterij, die ca:
- 12 kg lithium
- 30 kg nikkel
- 22 kg eten
- 15 kg kobalt
- 100 kg koper
- 200 kg aluminium, staal en kunststof
En mensen geloven in "nul uitstoot" als ze met hun elektrische auto rijden.
Dit is een CAT994A.
Het verbrandt zo'n 1000 liter brandstof in 12 uur, beweegt ongeveer 250 ton vuil om materialen te verwijderen die nodig zijn om EEN Tesla-batterij te maken.
Om elke batterij te maken, moet je het volgende verwerken:
- 12 ton lithium seal
- 15 ton erts voor kobalt
- 3 ton erts voor nikkel,
- 12 ton erts voor koper
En 250 ton korst verschuiven.
Voor slechts - één - batterij, die ca:
- 12 kg lithium
- 30 kg nikkel
- 22 kg eten
- 15 kg kobalt
- 100 kg koper
- 200 kg aluminium, staal en kunststof
En mensen geloven in "nul uitstoot" als ze met hun elektrische auto rijden.
tesla sucks alle e wagens zijn slecht vh klimaat.!
Dit is een CAT994A.
Het verbrandt zo'n 1000 liter brandstof in 12 uur, beweegt ongeveer 250 ton vuil om materialen te verwijderen die nodig zijn om EEN Tesla-batterij te maken.
Om elke batterij te maken, moet je het volgende verwerken:
- 12 ton lithium seal
- 15 ton erts voor kobalt
- 3 ton erts voor nikkel,
- 12 ton erts voor koper
En 250 ton korst verschuiven.
Voor slechts - één - batterij, die ca:
- 12 kg lithium
- 30 kg nikkel
- 22 kg eten
- 15 kg kobalt
- 100 kg koper
- 200 kg aluminium, staal en kunststof
En mensen geloven in "nul uitstoot" als ze met hun elektrische auto rijden.